LES DEBATTINNLEGGET: Trist opplevelse ved Pasienthotellet

Vi setter stor pris på at du sier fra om det du mener bør endres eller forbedres. Vi har tatt i bruk tilbakemeldingsskjema og erfarer at gjestene er flinke til å bruke disse for å gi oss ros og ris. Det er bare sånn vi kan bli bedre. Hvis skjemaet ikke var tilgjengelig da du var hos oss, beklager vi det.

Det nye pasienthotellet ble tatt i bruk 1. juli i år. Vi har så langt vært i drift i 3 måneder. I denne tiden har vi jobbet hardt for at pasienter, pårørende og alle medarbeidere her, skal bli kjent med det som er nytt. Det er noen forhold som ikke har vært optimal fra starten, og som vi må tilpasse og justere etter hvert. Vi har kalkulert at det nok vil ta oss et lite år å få alt på plass, og gjøre tilpasninger sånn at det blir best mulig for pasienter og pårørende. Dere er de viktigste gjestene våre.

Når det gjelder prisnivået, er prisene basert på en sammenlikning med hotellgruppen av tilsvarende standard i Tromsø (fullservicehotell). Eksempelvis Scandic Grand, The Edge og Thon. Daglig rapportering som vi mottar, viser at prisene ved Pingvinhotellet ligger i midtsjiktet for denne hotellgruppen. Det viser at Pingvinhotellet UNN Tromsø har priset seg riktig i forhold til markedet.

Dine tilbakemeldinger knyttet til inventaret og utformingen av rommene, tar vi med oss som potensielle forbedringsområder.

Takk for hjelpen.