Responsen har vært enorm etter at Narve Janssønn la ut den humoristiske klagen på facebooksiden til Norwegian tirsdag kveld.

– Jeg har fått masse tilbakemeldinger fra kjente og ukjente over hele landet. Fra Harstad, Tromsø, Sørreisa, ja til og med sørfra, sier Janssønn.

Godt mottatt

Han forteller at folk holder på å flire seg i hjel, og at de sier at facebookinnlegget har gitt dem en pangstart på dagen.

– Noen melder om at de satte kaffen i halsen i morges da de leste historien min, sier Janssønn.

Starter kronerulling

Selv har Janssønn vært for opptatt i dag til å følge noe særlig med på hva som har foregått på Facebook.

– Men jeg har kompiser som har ringt og sagt at jeg har bikka 10.000 likes, og det er jo utrolig artig, sier Janssønn.

Les også: Fare for at "harry-charter" til Ullared blir avlyst

Endelig løsning

Da iTromsø snakket med Janssønn i ettermiddag, hadde han fortsatt ikke hørt fra Norwegian.

– Flere har foreslått at jeg bør starte kronerulling for å skaffe penger til ny koffert. Ellers må jeg kanskje ut å pante flasker snart, sier Janssønn.

Like før klokken 16 ringer imidlertid Janssønn opp til iTromsø, og forteller at Norwegian nå har ordnet opp i problemene.

– Norwegian har ringt kona mi, og vi får gavekort på en ny koffert, så det er jo ingenting som er bedre enn det, sier han.

Janssønn bærer ikke nag etter den noe turbulente opplevelsen med flyselskapet.

– Jeg kommer til å fortsette å fly masse med Norwegian fremover, sier han.

Gir seg ikke

Janssønn forteller at han ikke hadde forestilt seg hvor stor respons han kom til å få på innlegget,

– Dette var ment et stikk til Norwegian for dårlig behandling av sine kunder, sier han.

Les også: SAS-fly fikk ikke lande i Tromsø

Pressekontakt for Norwegian opplyser at de vil se på saken, men ønsker ikke å kommentere det ytterligere.