Tromsø Taxi presenterer nå sitt splitter nye design. Det har de brukt en del ressurser på, men vil ikke avsløre nøyktig hvor mye.
- Det er snakk om et millionbeløp, sier Steinar Nilsen, daglig leder i Tromsø Taxi.
Ferdig i september
Nå skal alt fornyes. Både biler, informene til sjåførene og nettside får et ansiktsløft.
- Vi starter i sommer og skal være ferdig innen september, sier Nilsen.
Kunder
Ifølge Nilsen er det blant annet tilbakemeldinger fra kunder som er årsaken til endringene.
- Kundene sa at vi var uklar i uttrykket. Vi vil ta dem på alvor, sier han.
Det er Fagtrykk Idé som står bak det nye Tromsø Taxi-designet.
- Det har vært veldig spennende. Vi startet i januar og har jobbet med det helt fram til i dag, sier Rune Larsen, art director i Fagtrykk Idé/Reform Studio.
- Konseptet med logoen er dobbel "T". Den ene står for taxi, den andre for Tromsø. Samtidig er det en sirkel rundt som viser det geografiske området.