iNord
Gå til

SERTIFISERT: iNord er sertifisert HubSpot-partner! Foran fra venstre: fotograf Trond Tomassen, fotograf Tom Benjaminsen, konstituert daglig leder, og innholdssjef Camilla Solheim og selger og innholdsprodusent Morten Killingberg. Bak fra venstre: innholdsprodusent Ida Caspersen Ramberg og selger Richard Sørensen. 

Tromsø-byrå er verdens nordligste HubSpot-partner

For å bli enda bedre på effektiv markedsføring, har det tromsøbaserte markedsføringsbyrået iNord nå blitt sertifisert HubSpot-partner.

Med Tromsø som kontoradresse, kan iNord nå titulere seg som verdens nordligste HubSpot-partner.

– Å sertifiseres som offisiell HubSpot Solutions Partner er en langsiktig investering for å hjelpe våre kunder til å vokse bedre. Våre medarbeidere har den siste tiden tatt en rekke sertifiseringer for både å beherske inbound marketing-metoden og selve verktøyet i seg selv, sier konstituert daglig leder og innholdssjef Camilla Solheim i iNord.

Mer enn 68 800 selskaper i over 100 land over hele verden bruker HubSpot.

På HubSpots egen referanseside kan du lese om hvordan bedrifter fra hele 19 ulike industrier benytter seg av plattformen for å skape vekst. Her er alt fra selskaper innen markedsføring, informasjonsteknologi, dataprogramvare, men også innen helse, konsulenter, rekruttering, finansielle tjenester og eiendomsmegling.

Kundene opererer både i B2B og B2C-markedet.

Godt og troverdig innhold er viktig

Inbound marketing handler om å tiltrekke seg, engasjere og begeistre kundene, og iNord jobber hver dag for å bygge sterke merkevarer og skaffe flere kunder. Det gjøres primært gjennom digital markedsføring, og å skape godt innhold som distribueres i ulike kanaler.

– Gjennom å bruke HubSpot kan du måle at markedsføringen du investerer i faktisk gir resultater. iNord er nå sertifisert til å kunne hjelpe bedrifter som mener alvor - de som ønsker seg innhold som gir resultater i form av salg. Stadig flere kunder får opp øynene for hvor viktig godt og troverdig innhold er for å kunne påvirke kundens beslutningsprosess, sier Solheim.

Salg og markedsføring i ett system

Poenget er å levere relevant innhold på nett til hvert enkelt steg i dine potensielle kunders kundereise. HubSpot er markedsledende leverandør av marketing automation, og deres plattform er et verktøy for vekst.

HubSpot har verktøy som styrker både markeds- og salgsavdelingen og kundeservice.

For å bli partner kreves det at iNord har bestått Agency Partner-sertifiseringen, i tillegg til en rekke andre sertifiseringer.

– Som HubSpot-partner kan vi nå levere flere effektive verktøy og prosesser, tilpasset kundenes ambisjoner, størrelser og ønskede mål for å skape leads, og gjøre leads til kunder via nettsider og andre digitale kanaler, sier Camilla Solheim.

iNord har lang erfaring med innholdsmarkedsføring, og med sin sterke redaksjonelle bakgrunn, er de dyktige til å fortelle om din bedrift – enten det er gjennom tekst, foto eller video.

Se mer av iNords arbeid her!

Innholdet i denne artikkelen er ikke produsert av iTromsøs redaksjon, men av iTromsøs markedsavdeling.

iTromsø er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser på itromso.no/ er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post.