Oscar Biti Næss, markeds- og kommunikasjonsrådgiver for Tromsøbadet, melder om gode tall for årets påskeferie. Han forteller at det var en god miks av alle aldersgrupper innom i påsken. Både familier og barn og unge.

Han mener maskoten Wanny har tiltrukket flere barn til badelandet. Wanny har nemlig vært en stor suksess blant barn og unge. Tromsøbadet har også tilbudt saunarituale denne påsken.

- Saunaritualet, Aufguss, har blitt veldig populært blant våre gjester. Det viser seg at det ikke bare er finlendere som storkoser seg i saunaen, sier Næss.

Lange åpningstider

Besøkstallene for Tromsøbadet viser en tydelig sammenheng med værmeldingen, forteller Næss. Dager med fint vær betød færre besøkende.

- Tromsøbadet holdt åpent hver dag fra 09–18. Også på hellidagene. Vil dere ha samme åpningstider neste påske?

- For oss er det viktig å lytte til gjestene våre, og vi vil ut fra tilbakemeldingene og erfaringene evaluere åpningstidene for neste påske, sier Næss.