Det var blant annet Handelsbladet som var med på å arrangere konkurransen, men ifølge butikksjef Roar Olsen hadde ikke det noe å gjøre med fotballbanen. I utganspunktet.

- Nei, vi tenkte det kunne være litt artig med litt aktivitet inne i butikken. Så oppdaget vi denne konkurransen etter hvert, så vi meldte oss på, mest på skøy. Så vant vi.

Det tok litt tid å bygge ferdig utstillingen, forklarer butikksjefen. Folkene fra Coca-cola hadde holdt på i flere dager før de presenterte det for sjefen selv.

- Da sa jeg at dette var for dårlig, haha! Så da brukte de vel en tre-fire dager til.

Han forteller at d har opplevd god respons fra kundene, og at stadionet har blitt en skikkelig snakkis, ja, nærmest en turistattraksjon. Ifølge handelsbladet.no hadde ryktene gått helt til Coca-colas hovedkontor i Atlanta, og en gruppe Coca-cola-topper med et tv-team på slep skal ha besøkt utstillingen for å dokumentere det hele.

- Nå har det vært så mange kunder innom her, at det er vel ikke så mye igjen av tribunen! avslutter butikksjefen med en latter.